Takaisin ylös ↑ Feedcowboy.com

Tuntikuvaukset


Meditaatio

Meditaatiotunnit sopivat kaikille, jotka haluavat elämäänsä enemmän mielenrauhaa ja stressittömyyttä.


Jooga Porin Hyvinvointicenter

Joogassa opetellaan hengittämään optimaalisella tavalla. Luonnollisesti hengitys kulkee nenän kautta, jolloin ilma suodattuu, lämpenee ja kostuu. Hengitystekniikka auttaa saamaan enemmän elinvoimaa ja olemaan virkeämpi.


Lämpöjooga Porin Hyvinvointicenter

Lämpöjooga on turvallinen joogamuoto, joka tukee lihasten rentoutumista. Jo parin kerran jälkeen kehon tasapaino ja notkeus lisääntyvät. Salin tavallista korkeampi lämpötila tehostaa hien tuotantoa ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.


Lempeä lämpöjooga

Lempeä lämpöjooga on turvallineLempeä harjoitus lempeässä lämmössä (32-34 astetta) Lämpö tukee lihasten rentoutumista.


Lämpösyvis

Lämpö rentouttaa, parantaa kudosteen verenkieroa, ja näin ollen helpottaa kudosten venyttelyä.


Lempeä lämpö flow

Perjantaisin viikon päätteeksi hellivä ja hoitava tunti lempeässä lämmössä


Äijäjooga Porin hyvinvointicenter

Sovellut hyvin äijäjoogaryhmään, mikäli olet riittävän kankea, mutta tarpeeksi vetelä, lattiaan kurkottaminen on sinulle haastavaa, selkäsi ja hartiasi ovat jumissa, sinulla on hiirilavantauti tai muu tietokonevamma.


AromaYinjooga

Aromajoogassa tuetaan joogaharjoitusta teemaan tai tunnin aiheeseen liittyvällä aromaattisella öljyllä.


Syvävenyttely

Syvävenyttelyllä saat uutta tasapainoa kehoosi, vapauttamalla lihaskireyttä.


Aktiivinen kehonhuolto

Tunti pitää sisällään sekä toiminnallisia liikkuvuus- ja aktivointiharjoitteita että rentouttavaa syvävenyttelyä


Sesonal jooga

Hatha joogaan perustuvalla seasonal -tunnilla ohjelma vaihtuu vuodenaikojen mukaan.


Asahi Porin Hyvinvointicenter

Asahi tai "Asahi Health" on suomalainen terveysliikunta, joka on saanut vaikutteita itämaisista lajeista kuten taijiquan, qigong (chikung), yiquan sekä jooga.


Astangajooga Porin Hyvinvointicenter

Astanga on liikunnallista ja dynaamista joogaa, jossa hengitys sitoo asennot liikesarjaksi.


Naurujooga Porin Hyvinvointicenter

Tyypillinen naurusessio on yhdistelmä joogan hengitysharjoituksia, venyttelyä, stimuloituja nauruharjoituksia ja lapsellisen leikkimielisyyden kehittämistä.


Pilates Hyvinvointicenter Pori

Tunnilla vahvistetaan keskivartalon lihaksia, opetellaan kuuntelemaan kehoa ja löytämään omalle keholle tässä hetkessä soveltuvat liikkeet.


Shiatsuvenyttely Porin Hyvinvointicenterillä

Rauhallinen, lempeän joogamainen venyttely keskittyy avaamaan kehon energiaratoja ja parantamaan näin energian kiertoa kehossa.


Vinyasa jooga 30 Porin Hyvinvointicenter

Vinyasa jooga 30 etenee dynaamisesti, 30 minuutin aikana 30:llä eri asanalla, joilla vahvistetaan koko kehoa monipuolisesti. Harjoituksen aikaan pyritään vähentämään sekä kehon että mielen ylimääräisiä kireyksiä.


Skumppajooga Pori Hyvinvointicenter

Skumppajoogassa kuohuviinilasi seuraa joogaajaa läpi treenin.


Muistijooga Hyvinvointicenter Pori

Muistijoogan tarkoituksena on hyvän muistin säilyttäminen, aivojen aktivointi sekä muistisairauksien ennaltaehkäisy.


Yinjooga Hyvinvointicenter Pori

Yin on rentouttava ja palauttava harjoitus.


Mindfulness, Pori Hyvinvointicenter

Mindfulness- eli tietoisuustaitoharjoitukset edistävät mm. hyväksyvää tietoista läsnäoloa tässä hetkessä, olemista tekemisen sijaan, irti päästämistä, keskittymistä ja itsestä huolen pitämistä.


Kundaliinijooga

Kundaliinijoogatuntiin sisältyy kaikki joogan eri osa-alueet: fyysiset asanat (kehon asennot), rentoutus, meditaatio, mudrat (käsien asennot), bandhat (kehon lukot), hengitysharjoitukset, mantrat, visualisointi ja katseen kohdistaminen


ajanvaraus