Takaisin ylös ↑ Feedcowboy.com

Tuntikuvaukset


Katso Viikko-ohjelma täältä

M/L Joogasalin viikko-ohjelma 21.8.-17.12.2017


Astangajooga Porin Hyvinvointicenter

Astanga on liikunnallista ja dynaamista joogaa, jossa hengitys sitoo asennot liikesarjaksi.


BAILAMAMA® 2Baby Porin Hyvinvointicenter

BAILAMAMA® 2Baby -tunnit ovat sinun ja vauvan yhteisiä hetkiä, joissa tarkoituksena on tukea vauvan varhaista vuorovaikutussuhdetta, sekä motorista kehitystä.


BAILAMAMA® 9Months Porin Hyvinvointicenter

BAILAMAMA® 9Months -tunti on raskaana olevien ja synnytyksestä palautuvien naisten oma hetki liikunnan parissa.


Flow jooga Porin Hyvinvointicenter

Flow jooga kehittää liikkuvuutta, tasapainoa ja kehonhallintaa. Säännöllisesti harjoitettu flow jooga kehittää voimaa, liikkuvuutta ja tasapainoa sekä auttaa parantamaan kehotietoisuutta..


Jooga Porin Hyvinvointicenter

Joogassa opetellaan hengittämään optimaalisella tavalla. Luonnollisesti hengitys kulkee nenän kautta, jolloin ilma suodattuu, lämpenee ja kostuu. Hengitystekniikka auttaa saamaan enemmän elinvoimaa ja olemaan virkeämpi.


Lämpöjooga Porin Hyvinvointicenter

Lämpöjooga on turvallinen joogamuoto, joka tukee lihasten rentoutumista. Jo parin kerran jälkeen kehon tasapaino ja notkeus lisääntyvät. Salin tavallista korkeampi lämpötila tehostaa hien tuotantoa ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.


Naurujooga Porin Hyvinvointicenter

Tyypillinen naurusessio on yhdistelmä joogan hengitysharjoituksia, venyttelyä, stimuloituja nauruharjoituksia ja lapsellisen leikkimielisyyden kehittämistä.


PhysioPilates Porin Hyvinvointicenter

PhysioPilates on hyvä treeni koko keholle.


Ryhtitunti Porin hyvinvointicenter

Fysioterapeutin ohjaamalla tunnilla vahvistetaan sekä huolletaan koko vartaloa kannattelevia syviä ja pinnallisia lihaksia.


Shiatsuvenyttely Porin Hyvinvointicenterillä

Rauhallinen, lempeän joogamainen venyttely keskittyy avaamaan kehon energiaratoja ja parantamaan näin energian kiertoa kehossa.


Vinyasa jooga 30 Porin Hyvinvointicenter

Vinyasa jooga 30 etenee dynaamisesti, 30 minuutin aikana 30:llä eri asanalla, joilla vahvistetaan koko kehoa monipuolisesti. Harjoituksen aikaan pyritään vähentämään sekä kehon että mielen ylimääräisiä kireyksiä.


Yin&Yang Porin Hyvinvointicenter

Lempeällä Yin&Yang-tunnilla yhdistetään yinjoogan pysähtyminen ja kehon kuuntelu ja yhdistetään pehmeää yangmaista liikettä.


Yin jooga Porin Hyvinvointicenter

Yin jooga voi olla juuri se asia, jota tarvitset. Yin jooga muun muassa rauhoittaa mieltä ja kehoa, täydentää muuta joogaharjoittelua, parantaa liikkuvuutta nivelissä ja luo sisäistä rauhaa.


Äijäjooga Porin hyvinvointicenter

Sovellut hyvin äijäjoogaryhmään, mikäli olet riittävän kankea, mutta tarpeeksi vetelä, lattiaan kurkottaminen on sinulle haastavaa, selkäsi ja hartiasi ovat jumissa, sinulla on hiirilavantauti tai muu tietokonevamma.


Äitiysjooga Porin Hyvinvointicenter

Äitiysjooga parhaimmillaan on ”taivaallinen kokemus, kuin keidas keskellä kiireistä arkea.” Äitiysjooga antaa sinulle mahdollisuuden olla hetki vain itseksesi, kuunnella omaa kehoa ja mieltä.


ajanvaraus