Takaisin ylös ↑ Feedcowboy.com

Tuntikuvaukset


Katso Viikko-ohjelma täältä

M/L Joogasalin viikko-ohjelma 21.8.-17.12.2017


Asahi Porin Hyvinvointicenter

Asahi tai "Asahi Health" on suomalainen terveysliikunta, joka on saanut vaikutteita itämaisista lajeista kuten taijiquan, qigong (chikung), yiquan sekä jooga.


Astangajooga Porin Hyvinvointicenter

Astanga on liikunnallista ja dynaamista joogaa, jossa hengitys sitoo asennot liikesarjaksi.


Flowjooga Pori Hyvinvointicenter

Flowjooga on dynaamista, virtaavaa, hengityksen rytmistä kumpuavaa liikettä.


Jooga Porin Hyvinvointicenter

Joogassa opetellaan hengittämään optimaalisella tavalla. Luonnollisesti hengitys kulkee nenän kautta, jolloin ilma suodattuu, lämpenee ja kostuu. Hengitystekniikka auttaa saamaan enemmän elinvoimaa ja olemaan virkeämpi.


Lämpöjooga Porin Hyvinvointicenter

Lämpöjooga on turvallinen joogamuoto, joka tukee lihasten rentoutumista. Jo parin kerran jälkeen kehon tasapaino ja notkeus lisääntyvät. Salin tavallista korkeampi lämpötila tehostaa hien tuotantoa ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.


Naurujooga Porin Hyvinvointicenter

Tyypillinen naurusessio on yhdistelmä joogan hengitysharjoituksia, venyttelyä, stimuloituja nauruharjoituksia ja lapsellisen leikkimielisyyden kehittämistä.


Pilates alkeet Hyvinvointicenter Pori

Sunnuntain Pilateksen alkeis tunti


PhysioPilates Porin Hyvinvointicenter

PhysioPilates on hyvä treeni koko keholle.


Fysioryhti Porin hyvinvointicenter

Fysioterapeutin ohjaamalla tunnilla vahvistetaan sekä huolletaan koko vartaloa kannattelevia syviä ja pinnallisia lihaksia.


Shiatsuvenyttely Porin Hyvinvointicenterillä

Rauhallinen, lempeän joogamainen venyttely keskittyy avaamaan kehon energiaratoja ja parantamaan näin energian kiertoa kehossa.


Vinyasa jooga 30 Porin Hyvinvointicenter

Vinyasa jooga 30 etenee dynaamisesti, 30 minuutin aikana 30:llä eri asanalla, joilla vahvistetaan koko kehoa monipuolisesti. Harjoituksen aikaan pyritään vähentämään sekä kehon että mielen ylimääräisiä kireyksiä.


Äijäjooga Porin hyvinvointicenter

Sovellut hyvin äijäjoogaryhmään, mikäli olet riittävän kankea, mutta tarpeeksi vetelä, lattiaan kurkottaminen on sinulle haastavaa, selkäsi ja hartiasi ovat jumissa, sinulla on hiirilavantauti tai muu tietokonevamma.


Skumppajooga Pori Hyvinvointicenter

Skumppajoogassa kuohuviinilasi seuraa joogaajaa läpi treenin.


Yoga in English Pori Hyvinvointicenter

Yoga in English Yoga in English classes begin in the autumn of 2018. Classes offer international students and immigrants living in Pori an easy way to approach yoga but works as a language immersion for Finns as well..


Muistijooga Hyvinvointicenter Pori


Tanssi kehosi vahvaksi Hyvinvointicenter Pori

Tanssi Kehosi Vahvaksi Tunti koostuu lämmittelystä, erilaisista tekniikka harjoitteista, kevyesti haastavista tanssiosioista ja jäähdyttelystä.


Rumpurentoutus Hyvinvointicenter.Pori

Tunnilla pyritään päästämään irti arjen pyörteestä rentoutuen rumpumatkalle, jota siivittää myös muut instrumentit, kuten äänimaljat.


Aktiivinen venyttely Hyvinvointicenter Poir

Tunnilla keskitytään avaamaan lihaksia erilaisilla venytystekniikoilla passiivisesti sekä aktiivisesti liikkeen avustamana.


Yinjooga Hyvinvointicenter Pori

Yin on rentouttava ja palauttava harjoitus.


ajanvaraus