Takaisin ylös ↑ Feedcowboy.com

Tuntikuvaukset


Katso Viikko-ohjelma täältä

M/L Joogasalin viikko-ohjelma


Asahi Porin Hyvinvointicenter

Asahi tai "Asahi Health" on suomalainen terveysliikunta, joka on saanut vaikutteita itämaisista lajeista kuten taijiquan, qigong (chikung), yiquan sekä jooga.


Astangajooga Porin Hyvinvointicenter

Astanga on liikunnallista ja dynaamista joogaa, jossa hengitys sitoo asennot liikesarjaksi.


Flowjooga Pori Hyvinvointicenter

Flowjooga on dynaamista, virtaavaa, hengityksen rytmistä kumpuavaa liikettä.


Jooga Porin Hyvinvointicenter

Joogassa opetellaan hengittämään optimaalisella tavalla. Luonnollisesti hengitys kulkee nenän kautta, jolloin ilma suodattuu, lämpenee ja kostuu. Hengitystekniikka auttaa saamaan enemmän elinvoimaa ja olemaan virkeämpi.


Lämpöjooga Porin Hyvinvointicenter

Lämpöjooga on turvallinen joogamuoto, joka tukee lihasten rentoutumista. Jo parin kerran jälkeen kehon tasapaino ja notkeus lisääntyvät. Salin tavallista korkeampi lämpötila tehostaa hien tuotantoa ja kiihdyttää aineenvaihduntaa.


Naurujooga Porin Hyvinvointicenter

Tyypillinen naurusessio on yhdistelmä joogan hengitysharjoituksia, venyttelyä, stimuloituja nauruharjoituksia ja lapsellisen leikkimielisyyden kehittämistä.


Pilates Hyvinvointicenter Pori

Tunnilla vahvistetaan keskivartalon lihaksia, opetellaan kuuntelemaan kehoa ja löytämään omalle keholle tässä hetkessä soveltuvat liikkeet.


PhysioPilates Porin Hyvinvointicenter

PhysioPilates on hyvä treeni koko keholle.


Shiatsuvenyttely Porin Hyvinvointicenterillä

Rauhallinen, lempeän joogamainen venyttely keskittyy avaamaan kehon energiaratoja ja parantamaan näin energian kiertoa kehossa.


Vinyasa jooga 30 Porin Hyvinvointicenter

Vinyasa jooga 30 etenee dynaamisesti, 30 minuutin aikana 30:llä eri asanalla, joilla vahvistetaan koko kehoa monipuolisesti. Harjoituksen aikaan pyritään vähentämään sekä kehon että mielen ylimääräisiä kireyksiä.


Äijäjooga Porin hyvinvointicenter

Sovellut hyvin äijäjoogaryhmään, mikäli olet riittävän kankea, mutta tarpeeksi vetelä, lattiaan kurkottaminen on sinulle haastavaa, selkäsi ja hartiasi ovat jumissa, sinulla on hiirilavantauti tai muu tietokonevamma.


Skumppajooga Pori Hyvinvointicenter

Skumppajoogassa kuohuviinilasi seuraa joogaajaa läpi treenin.


Yoga in English Pori Hyvinvointicenter

Yoga in English Yoga in English classes begin in the autumn of 2018. Classes offer international students and immigrants living in Pori an easy way to approach yoga but works as a language immersion for Finns as well..


Muistijooga Hyvinvointicenter Pori

Muistijoogan tarkoituksena on hyvän muistin säilyttäminen, aivojen aktivointi sekä muistisairauksien ennaltaehkäisy.


Yinjooga Hyvinvointicenter Pori

Yin on rentouttava ja palauttava harjoitus.


Mindfulness, Pori Hyvinvointicenter

Mindfulness- eli tietoisuustaitoharjoitukset edistävät mm. hyväksyvää tietoista läsnäoloa tässä hetkessä, olemista tekemisen sijaan, irti päästämistä, keskittymistä ja itsestä huolen pitämistä.


Slow Flow

Slow Flowssa pääset rauhassa yhdistämään hengitystä ja liikettä. Tunti sisältää niin lempeyttä, liikkuvuutta kuin voimaakin, kuitenkin kehoa kuunnellen.


Syvävenyttely

Syvävenyttelyllä saat uutta tasapainoa kehoosi, vapauttamalla lihaskireyttä.


Lempeä lämpöjooga

Lempeä lämpöjooga on turvallineLempeä harjoitus lempeässä lämmössä (32-34 astetta) Lämpö tukee lihasten rentoutumista.


Kundaliinijooga

Kundaliinijoogatuntiin sisältyy kaikki joogan eri osa-alueet: fyysiset asanat (kehon asennot), rentoutus, meditaatio, mudrat (käsien asennot), bandhat (kehon lukot), hengitysharjoitukset, mantrat, visualisointi ja katseen kohdistaminen


Kehomuokkaus

Matalan kynnyksen liikuntatunti, jossa syke välillä nousee ja lihaskunto sekä liikkuvuus kasvaa ja kaikilla on kivaa


ajanvaraus